Blåkläder goes Global met de Engelse Premier League

Op zaterdag 15 september, 19u35 lokale tijd, heeft Blåkläder een nieuwe mijlpaal bereikt in de bijna 60-jarige geschiedenis van het bedrijf. Tijdens de match tussen Watford en Manchester United verscheen het merk Blåkläder al na 5.03 minuten op het wereldtoneel. Afgelopen twee weekenden én de rest van het seizoen van de Engelse Premier League – 's werelds grootste, meest populaire en verreweg meest bekeken voetbalcompetitie – zal Blåkläder met LED-advertenties te zien zijn in al de stadions in England en Wales.
 
"Dit laat zien dat we het menen wanneer we zeggen dat we het grootste merk werkkleding in Europa willen worden. We hebben de laatste paar jaar hard gewerkt om van Blåkläder het nummer één merk in de Scandinavische landen te maken, en nu hebben we het gevoel dat we dat doel hebben bereikt. We zijn énorm trots dat we ons merk kunnen laten zien op één van de grootste competities zoals de Pemier League. Het geeft ons een fantastisch gevoel en een geweldige boost om te blijven streven naar het worden van 's werelds marktleider", zegt Kalle Larsson, Global Marketing Manager bij Blåkläder.
 
Met continu uitverkochte stadions en uitzendingen over de hele wereld, stijgt het totaal aantal vertoningen met onze LED-advertenties naar een verbluffende 4,5 miljard. Een feit dat enkel kan worden beschouwd als een historische mijlpaal voor Blåkläder.
​"Van alle voetbalcompetities in de wereld heeft de Premier League veruit het grootste aantal volgers. Onze LED-advertenties tijdens de match geven ons een geweldige naamsbekendheid en een sterkere relatie met onze klanten, wat erg belangrijk voor ons is”, zegt Mathew Vandorpe, Country Manager Benelux bij Blåkläder.


Voor meer informatie, neem contact op met:
 
Anders Carlsson, CEO bij Blåkläder
E-mail: anders.carlsson@blaklader.com

Kalle Larsson, Hoofd Marketing, Blåkläder
E-mail: kalle.larsson@blaklader.com