ZE HADDEN DE OPLOSSING IN HUN BROEKZAK
Het verhaal van drie vrienden en een universele lens.
De fotograaf Arto Ekman en de professionele snowboarders Fredu Sirviö en Eero Ettala hadden een wederzijdse passie voor boarden, fotografie en sport wat resulteerde in een verenigde visie - het eenvoudiger maken voor iedereen om geweldige foto's te maken. De jongens hadden het ingewikkelde proces van fotograferen, editing en totale plaatje onderzocht. Hierbij misten ze de oplossing die het eenvoudiger maakt -zonder gebruik van professionele camera's, computers en bewerkingsprogramma's- om te kunnen delen social media met een simpele druk op de knop. De oplossing was dichterbij dan ze had kunnen voorspellen vanaf het begin, in hun zakken! Dit is een korte samenvatting van de start van het bedrijf Black Eye, wiens universele fotolens het gevolg is van het probleem die de vrienden hadden waargenomen.
De lens kan gemakkelijk worden bevestigd op uw mobiele telefoon met camera en je bent klaar om prachtige foto's te maken. De lens past op alle smartphones en is verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, afhankelijk van de behoefte van de eindgebruiker. Het bedrijf Black Eye, gevestigd in Helsinki, werd al snel een hit op de markt en heeft sinds 2013, hun unieke lens aan gebruikers over de hele wereld geleverd.
“De vrienden beschrijven hun product als een echt 'game changer',
iedereen kan geweldige foto’s maken met een mobiele telefoon!"
De jongens dagen de bestaande spelregels voor camera's op de markt met hun slimme lens uit. Hun motivatie, drijfkracht en het feit dat ze iets doen aan een waargenomen probleem, past goed bij de waarden van Blåkläder. Zij onderschrijven dat Black Eye een geweldige lens is!
Vind HIER de dichtstbijzijnde shop voor de ACTIE met de Black Eye lens die je gratis krijgt bij aankoop van een Blåkläder werkbroek. Maak toffe foto's en deel ze op social media!
Voor meer informatie, neem contact op met:
Veerle Van Rompay, Marketing / VAS
E-mail: veerle.vanrompay@blaklader.com